Despre noi
Obiectivul major este de a desfășura activități de arhitectură și inginerie în proiectarea mașinilor, materialelor, instrumentelor, structurilor, proceselor și sistemelor și furnizarea de consultanță tehnică legată de acestea.
Strategie
- Construirea unei imagini de excelență – prin seriozitate și competență în activitatea desfășurată, acestea fiind principalele condiții în obținerea de contracte de colaborare avantajoase;
- Consolidarea permanentă a relațiilor cu partenerii;
- Dezvoltarea unor soluții integrate, în paralel cu creșterea nivelului de competitivitate prin îmbunătățirea continuă a performanțelor tehnice;
- Respectarea termenelor asumate prin contractele încheiate cu partenerii.
Misiunea
Misiunea companiei este de a furniza clienților servicii de cea mai înaltă calitate, prin realizarea la termen a acestora și într-o manieră care implică cele mai noi metode în domeniul ingineriei. Misiunea constă în a oferi clienților o gamă specifică de servicii prin:
- Clădirea unui renume național și internațional prin furnizarea de servicii calitative și la prețuri competitive, renume bazat pe satisfacția și recomandările clienților;
- Dezvoltarea unor servicii de calitate;
- Concentrarea pe relații de lungă durată cu clienții/partenerii care susțin dezvoltarea și menținerea firmei pe piață;
- Asigurarea pe termen lung a creșterii profitului și realizarea de investiții cu caracter inovativ;
- Menținerea unui mediu care ajută la creșterea performanțelor angajaților și la atingerea obiectivelor firmei.
Valori
- Calitate – realizarea unor servicii la cele mai înalte standarde de calitate;
- Responsabilitate – dorința societății este de a crea parteneriate durabile și, de aceea orice colaborare va fi tratată cu maximă responsabilitate. Se vor respecta termenele asumate, se vor livra servicii care vor respecta întocmai standardele de calitate solicitate și cerințele clienților. Satisfacerea acestora va asigura atingerea obiectivului dorit și anume, recunoaștere națională și internațională.
- Orientarea către client – se va urmări prin efortul integrat al tuturor angajaților companiei, obținerea satisfacției clienților prin realizarea practică a îmbunătățirilor continue și prin creșterea calității serviciilor realizate.
- Inovare – alegerea celor mai bune soluții inovatoare din punct de vedere tehnic va conduce la dezvoltarea unui serviciu cât mai actual care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților pentru a-și îmbunătăți performanțele economice.
- Dezvoltare profesională – se va urmări organizarea sesiunilor de training interne pentru asigurarea unui mediu de lucru profesionist, actual și implicit, realizarea unui serviciu de calitate, în concordanță cu cerințele pieței.